В Україні триває комунікаційна кампанія «Шануйся, піклуйся, вакцинуйся»
Звернення «Шануйся, піклуйся, вакцинуйся!» з’явилися сьогодні на вулицях України, щоб нагадати про те, що вакцинація, як найефективніший спосіб захисту від інфекційних хвороб, є проявом поваги і піклування про себе, близьких та оточуючих.
На жаль, в умовах війни для багатьох українців питання піклування про своє здоров’я втратили пріоритетне значення, проте ризик спалахів вакцинокерованих інфекцій зріс, а COVID-19 залишається однією з причин смертності.
Комунікаційна кампанія розпочалася ще на початку жовтня з телевізійних сюжетів, які роз’яснювали важливість проведення вакцинації від COVID-19 та грипу, особливо для людей груп ризику, до яких належать люди віком 60+. Рівень вакцинації людей похилого віку є найнижчим, а кількість смертей та ускладнень, спричинених COVID-19, у цій групі є найвищою.
Кампанія залучає лідерів думок та експертів на національному та місцевому рівнях і використовує зовнішню рекламу, підкріплюючи меседжі відео та аудіо роликами, публікаціями в інтернет та друкованих ресурсах, повідомленнями в соціальних мережах та месенджерах тощо.
Вона триватиме до кінця січня 2024 року і охопить до 7 мільйонів людей в усіх регіонах України, включаючи сільських і міських жителів, щоб збільшити охоплення вакцинацією від COVID-19 і сезонного грипу, у тому числі серед людей похилого віку, що дозволить пом’якшити спалахи і уникнути додаткового тягаря на систему охорони здоров’я та економіку країни.
Комунікаційна кампанія розроблена та впроваджується в межах проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» на підтримку зусиль Міністерство охорони здоров'я України та Центрів контролю та профілактики хвороб.