ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО ПРОЄКТУ БЮДЖЕТУ СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2025 РІК
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
ДО ПРОЄКТУ БЮДЖЕТУ
СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2025 РІК
Складання проєкту бюджету Ставищенської селищної територіальної громади на 2025 рік здійснювалось з дотриманням вимог Бюджетного та Податкового кодексів України, з урахуванням прийнятих законодавчих змін, ЗУ «Про Державний бюджет України на 2025 рік» в частині міжбюджетних трансфертів, основних орієнтовних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України.
І. Соціально-економічний стан розвитку громади у 2024 році
Станом на 01.10.2024 р. по Ставищенській селищній територіальній громаді, згідно з даними ГУ ДПС у Київській області, обліковується 1541 зареєстрованих суб’єктів підприємницької діяльності, в т.ч. 478 юридичних осіб та 1063 фізичних осіб-підприємців, що на 118 одиниць більше в порівняння з аналогічним періодом минулого року (470 - юридичні, 953 - фізичні).
Кількість суб’єктів підприємницької діяльності, які сплачували податки у звітному періоді становить 1091 одиниця, в т.ч. юридичних осіб – 202, фізичних осіб – 889, що на 134 одиниці більше в порівняння з аналогічним періодом минулого року (199 - юридичні, 758 - фізичні).
Загальна кількість прибуткових підприємств по громаді за звітний період складає 765 одиниці, в т.ч. юридичних осіб – 58, фізичних осіб – 707, що на 131 одиницю більше в порівняння з аналогічним періодом минулого року (54 - юридичні, 580 - фізичні).
Загальна кількість збиткових підприємств по громаді складає 10 одиниць, що на 2 одиниці менше в порівняння з аналогічним періодом минулого року.
Повномасштабна війна проти України спричинила негативні тенденції у розвитку промисловості через низку дестабілізаційних факторів. Труднощі із логістикою, падіння попиту на продукцію, скорочення замовлень через військові дії, наявність складнощів з постачанням сировини (порушення логістичних ланцюгів постачання матеріалів та комплектуючих), висока собівартість виробництва, зростання цін на вантажні перевезення та високі ціни на енергоносії, значні курсові коливання, вилучення з виробничого процесу кваліфікованих спеціалістів до лав Збройних Сил України – всі ці фактори негативно вплинули на можливість здійснення виробничої діяльності підприємствами-виробниками промислового комплексу громади.
Попри всі складнощі з енергетичною кризою протягом 9 місяців 2024 всі промислові підприємства громади не призупинили свою роботу та в силу доступних можливостей збільшують потужності виробництва, адаптуючись до роботи в умовах воєнного часу.
На територію Ставищенської селищної територіальної громади релокація підприємств з областей, де ведуться бойові дії не здійснювалася. Також, відсутні підприємства, які перемістилися з території громади в інші регіони країни.
Провідними виробниками промислової продукції Ставищенської селищної територіальної громади є: ПП «Альтанка» здійснює виробництво по пошиттю робочого одягу; ТОВ «СП ВМС» займається механічною обробкою металевих виробів; ТОВ «Техінком» займається виробництвом електрогенераторних станцій; ТОВ «ВВ Аль’янс+» займається виробництвом пряників; ТОВ «Ясенсвіт» займається виробництвом та продажем яєць столових; ТОВ «Комбінат здорового харчування» займається виробництвом продуктів борошномельно-круп'яної промисловості; ТОВ «Журавлиський цегельний завод» займається виробництвом інших виробів з деревини, виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння (пелети); ТОВ «Верометал Україна» займається процесом металізації; ВАТ „Ставищенське ремонтно-транспортне підприємство” здійснює ремонт сільськогосподарської техніки та запчастин до неї.
Ставищенщина є аграрним регіоном. Сільськогосподарські підприємства спеціалізуються на вирощувані зернових та технічних культур, а також на виробництві курячих яєць, м`яса і молока.
Повномасштабна війна стала справжнім випробуванням для аграріїв. Вторгнення спричинило руйнування налагоджених роками процесів, логістичних ланцюгів. Складність процесу бронювання працівників, високі ціни на мінеральні добрива, на паливо, на енергоносії, зниження попиту на продукцію, через низьку ціну – все це мало негативний вплив на діяльність агропромислового комплексу громади.
Під урожай 2024 року сільськогосподарськими підприємствами громади було посіяно озимих зернових культур на площі 8297,6 га, з них озимої пшениці на зерно – 7854,0 га, озимого ячменю – 443,6 га. Крім того, підприємства громади посіяли озимий ріпак на площі 1648,0 га.
По підприємствах Ставищенської селищної територіальної громади поголів’я ВРХ в порівнянні з минулим роком зменшилося на 68 голову і становить 1697 голів, в тому числі корів 622 голови, що на 8 голів менше до показників минулого року. В порівнянні з минулим роком поголів’я свиней зменшилося на 292 голови і становить 6862 голови.
Поголів’я птиці згідно зі статистичними даними становить 3,8 млн. голів.
Основні сільськогосподарські виробники – ТОВ «Інтерагроінвест», ТОВ «Інтерагросервіс», ТОВ «Полковничий хутір», ПСП «Гейсиське», ТОВ «Сузірʼя-Попружна», ТОВ «Журавлиське», ТОВ СВК «Світанок», ПСП «Кривець», СФГ «Роксолана», ПП «Церера-Агротранс», СФГ «Русь», СФГ «Перлина», СФГ «Левада», ТОВ «Агрофірма Гарант», ПП «Розкішна», ПРАТ «Агрофорт» – у своїй діяльності, крім фермерських земель, використовують пайові землі, землі сіножатей та пасовищ.
Підприємства задіяні й у рослинницькій сфері, яка зорієнтована переважно на вирощування зернових та технічних культур.
Обсяги доходів загального фонду бюджету Ставищенської селищної територіальної громади за 9 місяців 2024 року становлять 207млн.310,6тис.грн., у тому числі власні та закріплені доходи – 149млн.091,5тис.грн.
Доходи всього за 9 місяців 2024 року виконані в сумі 226млн.799,2тис.грн., що становить 109,4% до планових показників на звітну, в тому числі надходження без врахування трансфертів склали 168млн.580,1тис.грн. що становить 113,1% до планових показників.
Найбільшу питому вагу у структурі доходів бюджету складає податок з доходів фізичних осіб та становить 60,2% усіх власних надходжень. Надходження цього податку за звітний період склало 101млн.498,1тис.грн., що становить 120,5% до плану на звітну дату. Найбільші платники цього податку (100% сплата) – це ТОВ «Ясенсвіт» із з/п – 14916,2тис.грн. Відділ освіти із заробітної плати – 13717,7тис.грн.; ТОВ «Інтерагроінвест»: із з/п – 12887,8тис.грн., із паїв – 27387,9тис.грн.; ТОВ «РОПА Україна» із з/п – 8375,7тис.грн., , КНП «Ставищенська лікарня» із з/п – 3974,7тис.грн., , ЖКП із з/п - 3915,0тис.грн., ТОВ «Сузір`я-Попружна» із з/п – 2548,3тис.грн., із паїв – 791,1тис.грн., ПСП Гейсиське із з/п – 2480,3тис.грн., із паїв – 293,0тис.грн., ТОВ Агрофірма Інтерагросервіс із з/п – 1629,3тис.грн., із паїв – 2907,3тис.грн., ПСП Кривець із з/п – 713,4тис.грн., із паїв – 2171,6тис.грн., та інші.
Питома вага місцевих податків і зборів у структурі надходжень доходів бюджету складає 30,8% та фактично надійшло в сумі 51млн.925,9тис.грн., або 100,8% до планових показників. В тому числі: податку на майно надійшло в сумі 6млн.013,9тис.грн., податку на землю 13млн.397,4тис.грн., єдиного податку 32млн.408,7тис.грн.
Інших податків та зборів надійшло в сумі 15млн.156,0тис.грн. або 113,6% до планових показників на звітну дату. В тому числі плати за пальне надійшло в сумі 8млн.421,6тис.грн.
За звітний період отримано трансфертів з інших бюджетів на загальну суму 58млн.219,1тис.грн. що становить 100,0% до планових показників на звітну дату.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року надходжень до бюджету Ставищенської селищної територіальної громади приріст виконання планових показників власних та закріплених доходів склав 30,0% (2023р.-129651,1тис.грн., 2024р.- 168580,1тис.грн.) По доходах з врахуванням трансфертів приріст склав 15,8% (2023р.- 195808,6тис.грн, 2024р.- 226799,2тис.грн.)
Заборгованість по заробітній платі та енергоносіях відсутня.
Станом на 01.10.2024 року ЦНАПом надано 11 804 послуги на загальну суму до місцевого бюджету – 411 523 грн, з них:
-
Послуги прописки/виписки – 6386 послуги на загальну суму – 26 767,3 грн.
-
Послуги соціального характеру – 1896 послуг.
-
Послуги ДЗК, архітектури, землевпорядкування, служби у справах дітей, громадські організації, реєстрація права власності – 3522 послуги на суму 384 756 грн.
-
Уточнення даних військовозобов’язаних – 623.
-
Надано консультацій в кількості 18 403.
Велика увага приділяється реєстрації внутрішньо переміщених осіб, їхня кількість станом на 01.10.2024 року становить 8686 осіб.
.
За період січня – вересня 2024 року за послугами до Ставищенського відділу Білоцерківської філії звернулось 576 осіб , з них на обліку в районній службі зайнятості перебувало 446 безробітних осіб, в тому числі 45 внутрішньопереміщених осіб та 17 учасників бойових дій.
Станом на 01.10.2024 року на обліку в Ставищенському відділу Білоцерківської філії перебуває 194 незайнятих осіб,в тому числі 177- безробітних осіб.
Станом на 01.10.2024 за сприяння служби зайнятості працевлаштовано 236 осіб (210 осіб працевлаштовано за направленням служби зайнятості, 26 осіб працевлаштувалася самостійно), в тому числі 13 внутрішньопереміщених осіб, та 8 учасники бойових дій.
Станом на 01.10.2024 року проводилось відшкодування за працевлаштування 4 внутрішньопереміщеної особи 3 роботодавцям Ставищенської громади (Ставищенське ЖКП, ПП «Альтанка та ПП «Бодіком», ПСП «Гейсиське» ).
Із 228 вакансій в звітному періоді за сприянням центру зайнятості укомплектовано 212 вакансії. Рівень укомплектування вакансій становить 93%. Робота по працевлаштуванню громадян в певній мірі залежить від своєчасної та в повному обсязі поданої роботодавцями інформації про наявність вільних робочих місць на підприємствах громади та сезонної зайнятості в сільськогосподарському виробництві.
Оцінка доходів на 2025 рік
При складанні проєкту бюджету на 2025 рік враховано:
- основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України;
- основні завдання бюджетної політики, що спрямовані на забезпечення збалансування фінансів;
- продовження на 2025 рік дії тимчасової норми, щодо підвищеного на 4% нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб;
- ставки акцизного податку на пальне, які визначені проектом ЗУ «Про внесення змін до розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу щодо ставок акцизного податку на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану;
- рішення сесії Ставищенської селищної ради від №716, 717, 718, 719, 720, 721 від 24.06.2021 року «Про встановлення місцевих податків і зборів»
- динаміка та тенденції виконання показників надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів за 2023 рік, фактичних надходжень станом на 01 жовтня 2024 року та очікувані доходи до кінця 2024 року.
В цілому, показник доходів бюджету громади на 2025 рік обраховано в сумі 228млн.635,1тис.грн.:
- загальний фонд власні та закріплені 226млн.944,3тис.грн.
- спеціальний фонд 1млн.690,8тис.грн.
/Тис.грн./
Вид доходів |
Надійшло за 2023 рік |
Надійшло за січень –вересень 2024 року |
Очікуване надходження за жовтень-грудень 2024 |
% приросту очікуваних доходів у 2024 році до факту 2023 року |
Прогноз доходів 2025 року |
% приросту у 2025 до очікуваних надходжень 2024 року |
Усього доходи загальний фонд |
195528,9 |
168580,1 |
61022,1 |
17,4 |
226944,3 |
-1,2 |
Усього доходи спеціальний фонд |
2228,4 |
2020,7 |
108,6 |
-4,4 |
1690,8 |
-20,5 |
Загальні показники доходів бюджету на 2025 рік порівняно із затвердженими показниками 2024 року (зі змінами) збільшені на 3.7% або на 8млн.047,0тис.грн, а фактичні очікувані показники до кінця 2024 року в порівнянні до фактичних надходжень 2023 року зросли на 17,4% або на 34млн.073,3тис.грн.
Основним бюджетоутворюючим податком є «Податок та збір на доходи з фізичних осіб» на 2025 рік розрахований в сумі 137млн.622,3тис.грн. що в порівнянні до очікуваних надходжень цього податку до кінця 2024 року менший на 0.7% або на 1млн.064,0тис.грн. По «Місцевим податкам та зборам» плановий показник становить 69млн.166,6тис.грн. що в порівнянні до очікуваних показників по цьому виду податку до кінця року зменшиться на 2,6% або на 1млн.895,9тис.грн. В тому числі «Єдиного податку» планується отримати в розмірі 45млн.940,0тис.грн. що менше від очікуваних показників по цьому виду податку до кінця року на 241,8тис.грн. або приріст складе -0,5%.
В розрахунок міжбюджетних трансфертів були враховані :
- обсяги міжбюджетних трансфертів, передбачені у ЗУ «Про Державний бюджет України на 2025 рік» та в постанові КМУ «Деякі питання розподілу освітньої субвенції на 2025 рік» а саме:
реверсна дотація з бюджету Ставищенської селищної територіальної громади до Державного бюджету 7млн.109,3тис.грн.
освітня субвенція з Державного бюджету на 8 місяців в сумі 48млн.515,6тис.грн. (для виплати заробітної плати з нарахуванням на неї педагогічному персоналу шкільних відділень;
- обсяг міжбюджетних трансфертів з обласного бюджету:
на даному етапі доведено департаментом фінансів Київської ОДА:
додаткову дотацію з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 1млн.224,5тис.грн. яка повністю спрямовується на заробітну плату з нарахуванням іншому персоналу для шкільних відділень;
субвенцію з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок освітньої субвенції в сумі 876,8тис.грн., яка спрямовується на виплату заробітної плати та нарахування на неї педагогам інклюзивно- ресурсного центру.
У разі доведення департаментом фінансів Київської ОДА інших міжбюджетних трансфертів цифри будуть допрацьовані та викладені в проекті рішенні про бюджет на 2025 рік яке розглядатиметься депутатами Ставищенської селищної ради на пленарному засіданні. Відповідно в проекті бюджету не передбачені видатки на які спрямовуються міжбюджетні трансферти, а саме, на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та субвенція на здійснення доплат педагогічним працівникам ЗЗСО за особливі умови роботи.
Основними доходами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ, екологічний податок та грошові стягнення за шкоду заподіну порушенням законодавства про охорону навколишнього середовища.
Показник суми власних надходжень на 2025 рік становить 1млн.547,8тис.грн.
Показник суми екологічного податку становить 118,0тис.грн.
Показник суми грошових стягнень за шкоду заподіну порушенням законодавства про охорону навколишнього середовища становить 25,0тис.грн.
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ВИДАТКІВ ПО ГАЛУЗЯХ
Видаткова частина бюджету селищної територіальної громади у проєкті на 2025 рік обрахована з метою збалансування бюджету та виходячи із наявних можливостей ресурсної частини бюджету. При плануванні видатків дотримано забезпечення повноцінного функціонування бюджетних установ та соціально-економічний розвиток громади. Видатки передбачені на утримання закладів відповідно до розмежування видатків в БКУ.
Розрахунок прогнозного обсягу видатків здійснено з урахуванням соціальних стандартів передбачених у ЗУ «Про Державний бюджет України на 2025 рік»:
-
мінімальна заробітна плата з 01.01.2025 року 8000грн.
-
І тарифний розряд з 01.01.2025 року 3195грн.
Видатки на оплату праці забезпечені переважно на 12 місяців (крім техперсоналу по школах (не забезпечено з місяці техперсоналу 5,1млн.грн) та по КЗ «Світанку» 2/3 заробітної плати на пів року, так як дітей на даний час в цьому закладі немає.
Видатки на оплату праці включають обов`язкові доплати та надбавки, із них престижність педагогам не менше 5% та педагогам НУШ -20%, надбавка за особливі умови праці бібліотекарям на рівні 5%, матеріальна допомога на оздоровлення передбачена лише педагогічному персоналу, проте за рахунок освітньої субвенції оздоровчі педагогам не в повному розмірі – не вистачає 2,3млн.грн.
Видатки на комунальні послуги та енергоносії переважно передбачено на цілий рік, окрім по відділу освіти для шкіл (не забезпечено на 1 місяць 2млн.300тис.грн.) При розрахунку видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв враховано фізичні обсяги енергоносіїв що фактично споживаються за тарифами, що діяли станом на 01.10.2024року.
Передбачено кошти на придбання ПММ для роботи генераторів на 3 місяці.( селищній раді 105тис.грн., лікарні 500ти.грн., ЦПМСД 70тис.грн. для стаціонарного відділення територіального центру 20тис.грн., дошкільним закладам освіти 75тис.грн. школам 150,0тис.грн.).
З інших видатків забезпечено: придбання ПММ для підвозу учнів, медогляд працівників, придбання продуктів харчування для закладів освіти та лікарні, придбання медикаментів для закладів охорони здоров`я (для невідкладної та паліативної допомоги) за послуги пов`язані з технічним обслуговуванням обладнання та приладів та інші поточні видатки.
Крім того в проекті бюджету запропоновано капітальні видатки на придбання основних засобів 833,4 тис.грн; капітальний ремонт вуличного освітлення 100тис.грн., капітальний ремонт адмінбудівлі в с. Торчиця 2млн.610тис.грн., виготовлення кошторисної документації на капітальний ремонт стаціонарного відділення територіального центру в с. Красилівка 50 тис.грн., виготовлення містобудівної документації населених пунктів 1млн.900тис.грн., капремонт дорожнього покриття в с. Красилівка 3млн.300тис.грн., внески до статутного капіталу ЖКП 3млн.грн., капітальні видатки для лікарні 2,7млн.грн. ( капремонт та придбання основних засобів).
За галузями видатки характеризуються наступним чином.
На державне управління пропонується:
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду 58млн.982,8тис.грн.
Із цих коштів утримуватимуться апарат селищної ради із відділами та секторами (49262,8тис.грн.), відокремлені структурні підрозділи (фінансовий відділ (3221,6тис.грн.); відділ культури, молоді та спорту (949,2тис.грн.); відділу освіти (1621,6тис.грн); відділу соціального захисту та соціального забезпечення населення (2610,6ти.грн.) також фінансуватимуться заходи місцевих програм: збереження архівних документів 389,4тис.грн.; щодо відзначення державних свят 150тис.грн.; фінансового забезпечення управління комунальним майном 777,6тис.грн.;
- за рахунок передачі із загального фонду доходів селищної громади до спеціального фонду (бюджету розвитку) 3млн.260тис.грн. із них на придбання основних засобів 650,0тис.грн. (комп’ютерна техніка 150,0тис.грн., генератор 500,0тис.грн.) та на капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Торчиця 2млн.610тис.грн.;
- за рахунок власних надходжень бюджетних установ (спеціальний фонд платні послуги – оренда майна) 250,0тис.грн.;
На освіту пропонується:
- за рахунок частини освітньої субвенції 48млн.515,6тис.грн. на шкільні відділення загальноосвітніх закладів усіх типів для виплати заробітної плати з нарахуванням педагогам на 8 місяців субвенції (внесено зміни до формули розподілу). Цими коштами не забезпечено матеріальну допомогу на оздоровлення педагогів 2млн.292,4тис.грн., так як відпускний період припадає на цю частину субвенції;
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду 79млн.269,6тис.грн. Ці кошти планується використовувати на утримання: дошкільних закладів, дошкільних відділень загальноосвітніх закладів, загальноосвітніх закладів (крім заробітної плати педагогам), закладу позашкільної освіти «Крокус», централізованої бухгалтерії, інклюзивно-ресурсного центру (крім заробітної плати педагогам), дитячої школи мистецтв, центру професійного розвитку педагогічних працівників;
- за рахунок дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету 1млн.224,5тис.грн. частково на оплату праці з нарахуваннями на неї для іншого персоналу шкільних відділень;
- за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок освітньої субвенції в сумі 876,8тис.грн., яка спрямовується на виплату заробітної плати та нарахування на неї педагогам інклюзивно - ресурсного центру.
- за рахунок передачі із загального фонду доходів селищної громади до спеціального фонду (бюджету розвитку) 19тис.грн. на придбання основних засобів для музичної школи (комп’ютерна техніка);
- за рахунок власних надходжень бюджетних установ (спеціальний фонд платні послуги) видатки в сумі 905,9тис.грн.
На охорону здоров`я пропонується:
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду 13295,7тис.грн. Із них на: енергоносії комунальних некомерційних підприємств хорони здоров`я 7млн.320,7тис.грн. (для лікарні-5561,7тис.грн. для ЦПМСД-1759тис.грн. ; фінансування цільових програм підтримки КНП охорони здоров`я та медичних стимулів 5млн.855тис.грн. (Центр ПМСД-1555тис.грн. лікарні-4300тис.грн., в т.ч. медичні стимули 800тис.грн.; програма в галузі охорони здоров`я безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення передбачає 70,0тис.грн.; програма в галузі охорони здоров`я безоплатного та пільгового зубопротезування пільгових категорій населення - 50,0тис.грн.;
- за рахунок передачі із загального фонду доходів селищної громади до спеціального фонду (бюджету розвитку) 2млн.700тис.грн на фінансування програми підтримки лікарні за капітальними видатками (на капремонт та придбання основних засобів і обладнання ).
На соціальний захист населення та соціальне забезпечення пропонується:
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду 13млн.648тис.грн. За рахунок цих коштів планується утримання центру соціальної підтримки дітей та сімей «Світанок», територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), заходи з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій, виплати по догляду за особами не здатними до самообслуговування та цільові місцеві програми соціального характеру (пільги з оплати послуг зв`язку, пільговий проїзд, виплати допомоги та відшкодування вартості ритуальних послуг по програмі «Турбота»,);
- за рахунок передачі із загального фонду доходів селищної громади до спеціального фонду (бюджету розвитку) на виготовлення кошторисної документації на капітальний ремонт стаціонарного відділення для людей не здатних до обслуговування 50,0тис.грн.;
- за рахунок власних надходжень бюджетних установ (платні послуги) 100,0тис.грн.
На культуру пропонується:
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду 14млн.327,3тис.грн. За ці кошти передбачається утримання, централізованої бібліотечної та клубної систем, історико - краєзнавчого музею, централізованої бухгалтерії;
- за рахунок передачі із загального фонду доходів селищної громади до спеціального фонду (бюджету розвитку) на придбання основних засобів для клубної системи музична апаратура 34,4тис.грн.;
- за рахунок власних надходжень бюджетних установ (платні послуги) 111,6тис.грн.
На фізичну культуру і спорт пропонується:
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду 2млн.050,5тис.грн. Кошти передбачені на утримання фізкультурно-спортивного центру «Олімп» та на фінансування заходів програми розвитку фізичної культури і спорту.
На галузь житлово - комунальне господарство пропонується:
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду 13млн.905тис.грн., кошти передбачаються на фінансування заходів місцевої програми з розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою із них по ЖКП для дільниці благоустрою 13млн.505тис.грн.(заробітна плата з нарахуванням, електроенергія для вуличного освітлення, товари, роботи і послуги для обслуговування об`єктів благоустрою);
- за рахунок передачі із загального фонду доходів селищної громади до спеціального фонду (бюджету розвитку) на фінансування заходів місцевої програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою 230тис.грн. ( на придбання дитячих майданчиків 130тис.грн. та виготовлення кошторисної документації на капремонт вуличного освітлення 100тис.грн.)
- за рахунок власних надходжень бюджетних установ (платні послуги) 180,3тис.грн. (за оренду майна 30,3тис.грн., від населення за надані послуги по забезпеченню населення питною водою для сплати за енергоносії 150,0тис.грн).
На економічну діяльність пропонується:
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду на фінансування заходів місцевих програм 6млн.530тис грн., в т.ч.:
з регулювання містобудівних та земельних відносин 900,0тис.грн.;
будівництва, реконструкції, ремонту доріг вуличної мережі комунальної власності 5млн.600,0тис.грн. (поточний ремонт);
щодо сплати членських внесків (до асоціації органів місцевого самоврядування) 30,0тис.грн.;
- за рахунок передачі із загального фонду доходів селищної громади до спеціального фонду (бюджету розвитку) на фінансування заходів місцевих програм 8млн.200тис.грн., в т.ч:
будівництва, реконструкції, ремонту доріг вуличної мережі комунальної власності 3млн.300,0тис.грн. (капітальний ремонт);
фінансової підтримки ЖКП 3млн.грн. ( внески до статутного капіталу)
розробки містобудівної документації 1млн.900тис.грн.;
На іншу діяльність пропонується
- за рахунок доходів селищної територіальної громади по загальному фонду на фінансування заходів місцевих програм 2млн.832,7тис.грн., в т.ч.:
захисту населення від надзвичайних ситуацій (поповнення матеріального резерву) 790,5тис.грн.;
організації забезпечення військово-облікової роботи та мобілізаційної підготовки 1млн.640тис.грн;
поліцейський офіцер громади 402,2тис.грн.;
- за рахунок надходжень доходів екологічного податку та за шкоду заподіяну порушенням законодавства по спеціальному фонду на фінансування заходів місцевої програми:
охорони природного навколишнього середовища 143тис.грн.
На резервний фонд рекомендовано передбачити в сумі 500,0тис.грн.
Відповідно до ЗУ «Про Державний бюджет України на 2025 рік» реверсна дотація до Державного бюджету 7млн.109,3тис.грн.
В розрізі головних розпорядників видатки характеризуються наступним чином:
01.Апарат ради
В цілому по головному розпоряднику коштів селищного бюджету – апарат селищної ради запропоновані видатки за загальним фондом в сумі 87млн.503,2тис.грн. та за спеціальним фондом 14млн.963,3тис.грн. із них:
Загальний фонд:
За бюджетною програмою «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» запропоновано на 2025 рік видатків в сумі 49млн.262,8тис.грн. що включає видатки на утримання апарату селищної ради, із них на оплату праці 35млн.628,9тис.грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв 3млн.515,9тис.грн.
Фонд оплати праці розраховано виходячи із штатної чисельності працівників закладу та діючих умов оплати праці, згідно нормативних документів.
За бюджетною програмою «Інша діяльність у сфері державного управління» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 1млн.317тис.грн., що включає видатки на фінансування місцевих програм : збереження архівних документів 389,4тис.грн., щодо відзначення державних свят 150,0тис.грн., фінансового забезпечення управління комунальним майном 777,6тис.грн.
За бюджетною програмою «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» :
запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 5млн.561,7тис.грн., що включає видатки на енергоносії для лікарні.
За бюджетною програмою «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги» запропоновано на 2025 рік видатків в сумі 1млн.759тис.грн., що включає видатки на енергоносії для центру первинної медико-санітарної допомоги.
За бюджетною програмою «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров"я» запропоновано на 2025 рік видатків в сумі 5млн.855тис.грн., що включає видатки на фінансування програм підтримки закладів охорони та місцевих стимулів для медичних працівників в т.ч:
- для лікарні 4млн.300тис.грн. (на стимулюючі виплати для молодих спеціалістів та внутрішньо переміщених осіб, медикаменти, харчування, пільгова пенсія, ПММ, технічне обслуговування обладнання та приладів, оплата інших послуг).
- для центру первинної медико-санітарної допомоги видатки в сумі 1млн.555тис.грн. (на придбання медикаментів та ПММ для невідкладної та паліативної медичної допомоги, технічне обслуговування обладнання та приладів, оплата інших послуг).
За бюджетною програмою «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюється за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 480,0тис.грн. для фінансування заходів цільової програми «Щаслива родина-успішна країна».
За бюджетною програмою «Організація благоустрою населених пунктів» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 13млн.905тис.грн., що включає видатки на утримання об`єктів благоустрою та утримання дільниці благоустрою – 71,5 штатних одиниць відповідно до заходів місцевої програми, що стосується благоустрою.
За бюджетною програмою «Здійснення заходів із землеустрою» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 900,0тис.грн., що включає видатки на фінансування заходів місцевої програми .
За бюджетною програмою «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 5млн.600,0тис.грн., що включає видатки на поточний ремонт доріг, відповідні заходи передбачені місцевою програмою.
За бюджетною програмою «Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 30тис.грн. на фінансування заходів програми (щодо сплати членських внесків).
За бюджетною програмою «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 790,5тис.грн. на фінансування заходів програми (поповнення матеріального резерву).
За бюджетною програмою «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 1640тис.грн. на фінансування заходів програми (забезпечення військово-облікової роботи, підготовки, проведення призову громадян на військову службу) на перевезення, медогляд військовозобов`язаних, канцелярські товари для ведення обліку.
За бюджетною програмою « Інші заходи громадського порядку та безпеки» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 402,2тис.грн. на фінансування заходів програми (поліцейський офіцер громади) на ПММ, канцелярія, комунальні послуги та енергоносії, обслуговування транспорту.
Спеціальний фонд :
За бюджетною програмою «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 3млн.510тис.грн., що включає видатки на утримання апарату (за рахунок коштів що надійдуть від оренди приміщень 250,0тис.грн. та за рахунок передачі із загального до спеціального фонду( бюджету розвитку) 3млн.260тис.грн.,. (на придбання комп`ютерної техніки 150,0тис.грн., на придбання генератора 500,0тис.грн. капремонт адмінбудівлі в с. Торчиця 2млн.610тис.грн.).
За бюджетною програмою «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров"я» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 2млн.700тис.грн., за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку) для лікарні на капремонт та придбання основних засобів .
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства» запропоновано видатки в сумі 150,0тис.грн. (плата від населення за спожиту електроенергію для забезпечення питною водою).
За бюджетною програмою «Організація благоустрою населених пунктів» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 260,3тис.грн. із них 30,3тис.грн. (власні надходження від оренди майна) та 230тис.грн. за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку) що включає видатки на придбання ігрових майданчиків для дитячих площадок 130тис.грн. та на кошторисну документацію для капітального ремонту вуличного освітлення 100тис.грн.
За бюджетною програмою «Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)» запропоновано видатки в сумі 1млн.900тис.грн.(за рахунок передачі коштів із загального фонду до спеціального фонду (бюджету розвитку) на виготовлення просторового плану розвитку громади.
За бюджетною програмою «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 3млн.300тис.грн., за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку), що включає видатки на капітальний ремонт доріг, відповідні заходи передбачені місцевою програмою.
За бюджетною програмою «Внески до статутного капіталу суб`єктів господарювання» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 3млн.грн., за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку) на придбання основних засобів для ЖКП.
За бюджетною програмою «Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 143,0тис.грн., що включає видатки на фінансування заходів цільової програми (від доходів екологічного податку та грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища).
06. Відділ освіти
В цілому по головному розпоряднику коштів селищного бюджету – відділу освіти запропоновані видатки за загальним фондом в сумі 129млн.353,2тис.грн. та за спеціальним фондом 836,0тис.грн. із них:
Загальний фонд:
За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 1млн.621,6тис.грн., що включає видатки на утримання керівних посад відділу освіти. Із них на оплату праці 1277,1тис.грн., на енергоносії 53,9тис.грн.
За бюджетною програмою «Надання дошкільної освіти» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 28млн.873,4тис.грн., що включає видатки на фінансування 7-ми дошкільних закладів освіти, які є юридичними особами (два з яких розташовані на території селища, а п`ять на території сіл громади, а саме: Гейсиха, Іванівка, Красилівка, Розкішна, Ясенівка) а також 6 дошкільних відділень у загальноосвітніх закладах на території сіл громади (Бесідка, Винарівка, Гостра Могила, Журавлиха, Кривець, Стрижавка). Видатки на оплату праці заплановані в сумі 18млн.780,7тис.грн. ( 127,1+38=165,1шт.од.), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 3млн.134тис.грн.
За бюджетною програмою «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції» запропоновано на 2025 рік лише на 8 місяців (змінено формулу розподілу освітньої субвенції) видатки в сумі 48млн.515,6тис.грн., що включає видатки на заробітну плату з нарахуванням педагогам шкільних відділень загальноосвітніх закладів. Із них на оплату праці на 8 місяців 39млн.766,9тис.грн.
За бюджетною програмою «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету » запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 41млн.392,4тис.грн., що включає видатки на утримання закладів крім заробітної плати педагогам. Із них на оплату праці заплановано 13млн.707тис.грн., на енергоносії 14млн.756,7тис.грн. На оплату праці запропоновано видатки на 8 місяців. За рахунок дотації з обласного бюджету запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 1млн.224,5тис.грн., що включає видатки на оплату праці з нарахуваннями іншому персоналу. Із них на оплату праці 1млн.003,7тис.грн. на 1 місяць.
За бюджетною програмою «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 3млн.780,2тис.грн. Видатки на оплату праці заплановано 2млн.826,1тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 296,1тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 2млн.296,4тис.грн., що включає видатки на фінансування централізованої бухгалтерії відділу освіти. Видатки на оплату праці заплановано 1млн.636,6тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 101,4тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 195,7тис.грн., Видатки на оплату праці заплановано 97,9тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 44,3тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 876,8тис.грн., Видатки на оплату праці заплановано 718,7тис.грн..
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 476,5тис.грн., Видатки на оплату праці заплановано 347,8тис.грн., на енергоносії 36,4тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції» на даний момент не доведено міжбюджетний трансферт.
Спеціальний фонд
За бюджетною програмою ««Надання дошкільної освіти»» за рахунок власних надходжень бюджетних установ платні послуги запропоновано 608,6тис.грн.. ( батьківська плата) ;
За бюджетною програмою «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» запропоновано 227,4тис.грн. це платні послуги за навчання дітей автосправі.
08 Відділ соціального захисту
В цілому по головному розпоряднику коштів селищного бюджету – відділу соціального захисту запропоновані видатки за загальним фондом в сумі 15млн.898,6тис.грн. за спеціальним фондом 150,0тис.грн. із них:
Загальний фонд:
За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 2млн.610,7тис.грн., що включає видатки на утримання керівництва відділу соціального захисту. Видатки на оплату праці заплановано 2млн.027,6тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 77,0тис.грн.
За бюджетною програмою «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров`я» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 120,0тис.грн., що включає видатки на фінансування заходів цільової програми, а саме: безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями 70,0тис.грн.; на зубопротезування пільгових категорій громадян 50,0тис.грн.
За бюджетною програмою «Надання інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 40,0тис.грн., що включає видатки на фінансування заходів цільової програми.
За бюджетною програмою «Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 70,0тис.грн., що включає видатки на фінансування заходів цільової програми для відшкодування вартості послуг зв`язку пільговим категоріям (абонплата).
За бюджетною програмою «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 7032,2тис.грн., що включає видатки на утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) із стаціонарним відділенням тимчасового та постійного проживання для людей похилого віку. На обслуговуванні в центрі станом на 01.11.2024 року перебуває 344 підопічних та в стаціонарному відділені на цілодобовому утриманні знаходиться 15 одиноких осіб похилого віку. Видатки на оплату праці заплановано 5млн.319,8тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 354,3тис.грн.
За бюджетною програмою «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 800,0тис.грн. для здійснення виплат фізичним особам які надають послуги по догляду за громадянами, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги.
За бюджетною програмою «Видатки, пов`язані з наданням підтримки внутрішньо-переміщеним та або евакуйованим особам у зв`язку із введенням воєнного стану» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 100,0тис.грн.,
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 961,2тис.грн., що включає видатки на утримання центру соціальної підтримки дітей та сімей «Світанок» Розрахований центр на 15 дітей. Видатки на оплату праці заплановано 636,0тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 169,6тис.грн. Видатки на з/плату розраховані 2/3 реальної потреби лише на 6-ть місяців, так як на даний час дітей в закладі немає, в зв’язку з воєнним станом.
За бюджетною програмою «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 4млн.164,5тис.грн., що включає видатки на фінансування заходів цільової програми «Турбота» ( виплата матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих умовах, послуги з поховання одиноких громадян та військових, допомога мобілізованим, допомога на придбання та встановлення пам`ятників загиблим військовослужбовцям).
Спеціальний фонд:
За бюджетною програмою «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» за рахунок власних надходжень бюджетних установ платні послуги заплановані видатки в сумі 100,0тис.грн. за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку) 50,0тис.грн. на виготовлення кошторисної документації на капітальний ремонт стаціонарного відділення територіального центру.
10 Відділ культури, молоді та спорту
В цілому по головному розпоряднику коштів селищного бюджету – відділу культури, молоді і спорту запропоновані видатки за загальним фондом в сумі 19млн.581,9тис.грн., за спеціальним фондом 234,9тис.грн. із них:
Загальний фонд:
За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 949,2тис.грн., що включає видатки на утримання керівництва відділу культури. Видатки на оплату праці склали 778тис.грн.
За бюджетною програмою «Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 2млн.254,9тис.грн., що включає видатки на фінансування дитячої школи мистецтв. Видатки на оплату праці заплановано 1млн.680,9тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 108,2тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності бібліотек» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 4млн.278,9тис.грн., що включає видатки на фінансування централізованої бібліотечної системи. Видатки на оплату праці заплановано 2млн.925,6тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 629,4тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності музеїв i виставок» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 1млн.009,4тис.грн. Видатки на оплату праці заплановано 588,3тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 265,2тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 8млн.352,6тис.грн., що включає видатки на фінансування централізованої клубної системи. Видатки на оплату праці заплановано 4млн.567,2тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 2млн.445,8тис.грн.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі видатки в сумі 686,4тис.грн., що включає видатки на фінансування централізованої бухгалтерії,яка веде облік по закладах культури. Видатки на оплату праці заплановано 526,8тис. грн.
За бюджетною програмою «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 35,0тис.грн., що включає видатки на фінансування спортивних заходів програми.
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров`я населення "Спорт для всіх" та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення» запропоновано на 2025 рік видатки в сумі 2млн.015,5тис.грн. на утримання фізкультурно- спортивного центру «Олімп». Видатки на оплату праці заплановано 1млн.470,5тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 60,8тис.грн.
Спеціальний фонд
За бюджетною програмою «Забезпечення діяльності бібліотек» за рахунок власних надходжень бюджетних установ платні послуги запропоновано 40,4тис.грн. (від оренда майна).
За бюджетною програмою Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» за рахунок власних надходжень бюджетних установ платні послуги заплановано 71,2тис.грн. (від оренди майна) та 34,4тис.грн. за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку) на придбання основних засобів.
За бюджетною програмою «Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами за рахунок власних надходжень бюджетних установ платні послуги заплановано 67,5тис.грн. (плата за навчання дітей) із них на оплату праці педагогу 55,3тис.грн; 2,4тис.грн. (від оренди приміщення) та 19,0тис.грн. за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку) на придбання основних засобів.
37. Фінансовий відділ
В цілому по головному розпоряднику коштів селищного бюджету – фінансовий відділ запропоновані видатки за загальним фондом в сумі 10млн.830,9тис.грн:
За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» запропоновано на 2025 рік по загальному фонду видатки в сумі 3млн.221,6тис.грн., що включає видатки на утримання фінансового відділу. Із них видатки на оплату праці заплановано 2млн.500,4тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 84,7тис.грн.
За бюджетною програмою «Резервний фонд» на 2025 рік запропоновано кошти в сумі 500,0тис.грн.
За бюджетною програмою «Реверсна дотація» на 2025 рік 7млн.109,3тис.грн.
Прогноз бюджету селищної територіальної громади на середньостроковий період 2024-2026 роки не складався, в зв`язку з запровадженням воєнного стану, призупинено дію статті 75-1 БКУ.
Аналіз видатків в розрізі класифікації видатків за попередній, поточний, наступні бюджетні періоди характеризується в додатку №1, що додається.
Начальник фінансового відділу Людмила БАНДУРА
Додаток 1
до пояснювальної записки по проєкту бюджету
Ставищенської селищної територіальної громади на 2025рік
Аналіз видатків в розрізі класифікації видатків за попередній, поточний
та наступні бюджетні періоди
(грн.)
Код ТПКВК МБ |
Найменування |
Звіт 2023 рік |
Затверджено з урахуванням змін станом на 05.12.2024 року |
на 2025 рік |
на 2026 рік |
на 2027рік |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД |
|||||||
0150 |
Організаційне,інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності, селищної ради |
26 502 832,00 |
38 760 652,00 |
49 262 761,00 |
49 157 761,00 |
49 157 761,00 |
|
0160 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах |
5 000 770,00 |
7 078 784,00 |
8 403 058,00 |
8 403 058,00 |
8 403 058,00 |
|
0180 |
Інша діяльність у сфері державного управління |
1 221 362,00 |
1 199 774,00 |
1 316 986,00 |
1 378 167,00 |
1 378 167,00 |
|
1010 |
Надання дошкільної освіти |
26 474 291,00 |
28 199 082,00 |
28 873 391,00 |
29 298 391,00 |
29 298 391,00 |
|
1021 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти |
44 974 256,00 |
45 362 752,00 |
42 616 935,00 |
49 853 790,00 |
49 853 790,00 |
|
1031 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти |
61 290 931,00 |
74 414 700,00 |
48515600,00 |
|
|
|
1070 |
Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми |
3 115 323,00 |
3 818 638,00 |
3 780 167,00 |
3 780 167,00 |
3 780 167,00 |
|
1080 |
Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами |
1 867 897,00 |
2 108 494,00 |
2 254 927,00 |
2 254 927,00 |
2 254 927,00 |
|
1141 |
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти |
2 579 094,00 |
2 705 111,00 |
2 296 407,00 |
2 236 407,00 |
2 236 407,00 |
|
1151 |
Забезпечення діяльності інклюзивно ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету |
148 019,00 |
214 087,00 |
195 744,00 |
195 744,00 |
195 744,00 |
|
1152 |
Забезпечення діяльності інклюзивно ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції |
1 206 857,00 |
1 621 980,00 |
876 800 |
|
|
|
1160 |
Забезпеченнядіяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників |
426 643,00 |
508 024,00 |
476 537,00 |
470 537,00 |
470 537,00 |
|
1200 |
Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної політики підтримки особам з особливими освітніми потребами |
244 620,00 |
451 943,00 |
|
|
|
|
2010 |
Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню |
4 007 736,00 |
4 254 226,00 |
5 561 646,00 |
5 561 646,00 |
5 561 646,00 |
|
2111 |
Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги |
1 325 506,00 |
1 686 653,00 |
1 759 033,00 |
1 759 033,00 |
1 759 033,00 |
|
2152 |
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров"я |
6 119 107,00 |
6 734 211,00 |
5 975 020,00 |
6 178 197,00 |
6 178 197,00 |
|
3031 |
Надання інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства |
2 766,00 |
30 000,00 |
40 000,00 |
40 000,00 |
40 000,00 |
|
3032 |
Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв`язку |
52 638,00 |
70 000,00 |
70 000,00 |
70 000,00 |
70 000,00 |
|
3104 |
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю |
6 223 325,00 |
7 374 361,00 |
7 032 243,00 |
7 012 243,00 |
7 012 243,00 |
|
3140 |
Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюється за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) |
190 400,00 |
430 000,00 |
480 000,00 |
500 000,00 |
500 000,00 |
|
3160 |
Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги |
310 091,00 |
700 000,00 |
800 000,00 |
500 000,00 |
500 000,00 |
|
3230 |
Видатки, пов`язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам у зв`язку із введенням воєнного стану |
90 000,00 |
100 000,00 |
100 000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
3241 |
Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення |
1 579 618,00 |
1 722 016,00 |
961 217,00 |
961 217,00 |
961 217,00 |
|
3242 |
Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення |
1 370 713,00 |
3 345 000,00 |
4 164 500,00 |
970 000,00 |
970 000,00 |
|
4030 |
Забезпечення діяльності бібліотек |
3 945 906,00 |
4 467 847,00 |
4 278 883,00 |
4 278 883,00 |
4 278 883,00 |
|
4040 |
Забезпечення діяльності музеїв i виставок |
707 262,00 |
839 197,00 |
1 009 387,00 |
1 009 387,00 |
1 009 387,00 |
|
4060 |
Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів |
5 814 429,00 |
8 191 240,00 |
8 352 674,00 |
8 352 674,00 |
8 352 674,00 |
|
4081 |
Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва |
645 057,00 |
749 392,00 |
686 356,00 |
686 356,00 |
686 356,00 |
|
5011 |
Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту |
67 829,00 |
38 304,00 |
35 000,00 |
35 000,00 |
35 000,00 |
|
5061 |
Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх" та проведення фізкультурно масових заходів серед населення |
1 838 475,00 |
1 905 806,00 |
2 015 507,00 |
2 015 507,00 |
2 015 507,00 |
|
6030 |
Організація благоустрою населених пунктів |
17 530 937,00 |
21 187 400,00 |
13 905 000,00 |
18 935 000,00 |
18 935 000,00 |
|
7130 |
Здійснення заходів із землеустрою |
260 358,00 |
680 000,00 |
900 000,00 |
900 000,00 |
900 000,00 |
|
7461 |
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету |
6 825 586,00 |
7 229 341,00 |
5 600 000,00 |
5 600 000,00 |
5 600 000,00 |
|
7680 |
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування |
20 300,00 |
26 100,00 |
30 000,00 |
30 000,00 |
30 000,00 |
|
8110 |
Заходи із запобігання та ліквідації наслідків стихійного лиха |
169 159,00 |
478 518,00 |
790 520,00 |
790 520,00 |
790 520,00 |
|
8220 |
Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення |
1 189 975,00 |
1 554 000,00 |
1 640 000,00 |
1 640 000,00 |
1 640 000,00 |
|
8230 |
Інші заходи громадського порядку та безпеки |
128 411,00 |
565 000,00 |
402 201,00 |
402 201,00 |
402 201,00 |
|
8240 |
Заходи та роботи з територіальної оборони |
82 867,00 |
99 000,00 |
|
|
|
|
8710 |
Резервний фонд місцевого бюджету |
|
500 000,00 |
500 000,00 |
500 000,00 |
500 000,00 |
|
9110 |
Реверсна дотація |
0,00 |
0,00 |
7 109 300,00 |
|
|
|
Х |
Усього |
235 551 346,00 |
281 401 633,00 |
263 067 800,00 |
215 756 813,00 |
215 756 813,00 |
|
СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД (платні послуги (ф 4.1), інші кошти спеціального фонду (ф 4.3) |
|||||||
0150 |
Організаційне,інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності, селищної ради |
1 089 635,00 |
981 608,00 |
3 510 000,00 |
900 000,00 |
900 000,00 |
|
|
в т.ч.платні послуги |
70 655,00 |
436 608,00 |
250 000,00 |
250 000,00 |
250 000,00 |
|
1010 |
Надання дошкільної освіти |
847 056,00 |
1 720 439,00 |
608 580,00 |
608 580,00 |
608 580,00 |
|
|
в т.ч.платні послуги |
419 096,00 |
590 575,00 |
608 580,00 |
608 580,00 |
608 580,00 |
|
1021 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти |
2 953 858,00 |
4 632 055,00 |
227 436,00 |
227 436,00 |
227 436,00 |
|
|
в т.ч.платні послуги |
431 099,00 |
265 651,00 |
227 436,00 |
227 436,00 |
227 436,00 |
|
1080 |
Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами |
46 862,00 |
66 105,00 |
88 900,00 |
69 900,00 |
69 900,00 |
|
|
в т.ч.платні послуги |
46 862,00 |
66 105,00 |
69 900,00 |
69 900,00 |
69 900,00 |
|
2152 |
Інші програми та заходи у сфері охорони здоров"я |
8 094 100,00 |
5 602 185,00 |
2 700 000,00 |
3 393 187,00 |
3 393 187,00 |
|
3104 |
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю |
100 000,00 |
100 000,00 |
150 000,00 |
100 000,00 |
100 000,00 |
|
|
в т.ч.платні послуги |
100 000,00 |
100 000,00 |
100 000,00 |
100 000,00 |
100 000,00 |
|
4030 |
Забезпечення діяльності бібліотек |
2 975 177,00 |
51 000,00 |
40 430,00 |
40 430,00 |
40 430,00 |
|
|